středa 30. září 2015

Sebavedomie, o ktorom som ani netušila je super! :)

Dnešný deň bol skvelý! Doobeda som si robila veci do školy a poobede bolo naj naj :) 
Bola som vo fitku - nohy + zadok + brucho, dobre bolo :) A potom som išla na jednu hodinu do školy - mala som tlmočenie a učiteľka povedala, že mám sebavedomé vystupovanie a zniem ako moderátorka :D

OBED:
RAŇAJKY - moje typické jablko + ovsené vločky + jogurt (žiaľ nie nízkotučný, lebo nemali :/)
DESIATA- hrozno moje najdrahšie
OBED - kuracie prsia (vraj záhradnícke) + zemiaky (nezjedla som všetky)
OLOVRANT - proteínová tyčinka 
VEČERA - tofu + uhorka 
Dnešok dopadol teda dobre aj čo sa jedenia týka... Mrzí ma možná len tá proteínová tyčinka, ktorá má 188 kcal a dosť sacharidov, ale aj proteínov, takže to trocha ospravedlňuje :). 

Žádné komentáře:

Okomentovat