úterý 29. září 2015

Smrť sa volá Engelchen

... presnejšie pozeranie filmu Smrť sa volá Engelchen je smrť... Kniha fakt dobrá a film... vlastne tiež nie zlý, akurát som bola unavená, asi preto ma to tak nezaujímalo. 

Včera v čase, keď som písala blog som nemala ešte ani predstavu, že ten večer pôjdem von... :D Boli sme vonku so spolubývajúcou a priznávam, mala som pohár červeného vína (aj z toho mi ona ešte odpila)... Ale pohár červeného vína občas je dobrý pre metabolizmus, takže nemám výčitky... až také... :D

MENU dnešné:
RAŇAJKY - toto:
Neskorý OBED - cestoviny so zeleninou a tuniakom a vajcom (fakt dobré) a boli tam moje milované olivyyy:
VEČERA - cottage cheese + paradajky (toto mi už vážne ide na nervy!) :D

Okrem toho som bola aj vo fitku - odcvičila som si ruky + chrbát. :)

Okrem toho som dostala pár komplimentov, že aká som chudá a bla bla bla... Stále som nedôverčivá, keď mi to niekto hovorí, ale padne to fakt skvele. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat