středa 9. září 2015

Prestávam byť kreatívna vo vymýšľaní názvov príspevkov, tak píšem toto...

Tak som sa rozhodla, že asi nebudem rátať príjem kalórií každý deň. Jednak to zaberá kopu času, jednak približne viem, kedy som to prepískla a kedy je to v norme...

MENU:
RAŇAJKY - ovsená placka z 15g  ovsených vločiek + 1 bielok + kypriaci prášok + 3 lyžice mlieka a na vrch som dala stéviou sladený jahodový džem
DESIATA - káva
OBED - 80g kuracích pŕs (bolo ich pôvodne viac, ale keď som vyrezala nevyhovujúce časti, zostalo len toľkoto), 30g hnedej ryže + brokolica + mrkva (ale musím povedať, že mi to dáko nechutilo, tá hnedá ryža mi príde divná)
takto sa pripravoval môj obed včera

OLOVRANT - jedno Racio balenie (22g) s príchuťou zemiakov a rasce (už som sem o tom pridávala raz obrázok) + káva
VEČERA - 2 proteínové palacinky + tvaroh sladený stéviou a dochutený vanilkovým extraktom

Dneska som bola aj vo fitku - cvičila som ruky, chrbát a brucho + 20 min. kardio (beh). Bola som tam dosť dlho, ale pravda je, že som dosť aj kecala s bývalým spolužiakom :D. Ale samozrejme som si všetko poctivo odcvičila! 

Zajtra ma čaká v škole zápis, vôbec sa mi tam nechce ísť... Blééé

Žádné komentáře:

Okomentovat