čtvrtek 10. září 2015

VYSOKOsacharidový deň

Dneska som teda bola na zápise v Nitre. Znamenalo to okrem iného skoré vstávanie a cestovanie do Nitry v tej skorej rannej zime. Ale keďže milujem jeseň, musím čušať a tváriť sa, že sa mi to počasie páči. Vlastne sa mi aj páči, ale ešte viacej, keď svieti slnko na tie kráááásne farebné listy, ktoré pomaly ale iste opadávajú :)
Zdravé jedenie som zvládla tak spolky. 
MENU:
RAŇAJKY - 30g ovsené vločky + nízkotučný biely jogurt + jablko (dochutené škoricou a stéviou)
OBED - 2 bielkovinové chleby + 1 10% trojuholník syra + kúsok avokáda (s avokádom pozor, lebo je to veľmi kalorická zelenina (áno, je to naozaj zelenina), ktorá obsahuje veľa tukov, ale našťastie zdravých :) )
OLOVRANT - viaczrnný croissant z Tesca :D
VEČERA - toto nepotrebuje komentár
(ale tie špagety sú aspoň špaldové)

A potom som bola ešte hladná, tak som si do nízkotučného bieleho jogurtu primiešala stéviový jahodový lekvár, a tak si vytvorila ovocný jogurt.

Keď sa na to tak pozerám, ani som to veľmi neprehnala, keďže som už hladná. To je dobré znamenie.

Zajtra ma čaká posledný pracovný deň, aj mi bude ľúto... Veľakrát som sa v papiernictve síce nudila, ale bolo to fajn ozvláštnenie nudných prázdninových dní. Dúfam, že ma zavolajú aj budúce leto. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat