pátek 18. září 2015

Kompliment od ženy

Začnem krátkou úvahou. 
Nedávno som dostala kompliment od kamošky, ktorá povedala, že vyzerám neskutočne sexy. Predtým som ešte dostala kompliment od kamoša, ktorý povedal, tiež, že som full sexy. Myslím, že som to sem aj písala... A som asi divná, ale kompliment od kamošky (ženy) ma potešil viac ako ten od kamoša (muža). Mám taký pocit, že keď to povie žena, je to naozaj tak a myslí to vážne. Vychádzam sama zo seba... Ja by som nejakej žene nepovedala, že je sexy, keby som si to naozaj nemyslela a keby sexy fakt nebola. Možno len ja priveľa filozofujem, ale kompliment od ženy ma poteší viac ako od muža. 

Mám za sebou už teraz fakt posledný pracovný deň. Bol dobrý, keďže som dostala aj plat :D

Aj diétu som zvládla dobre, aj cvičiť som bola... Čo viac mi chýba ku šťastiu? PhDr. titul a doma milujúci muž... Ale nemôžeme mať všetko...

MENU:
RAŇAJKY - ovseno-proteínová placka (z ovsených vločiek, proteínu, jogurtu, vody, vajca a štipky prášku do pečiva) + hruška - brutálna dobrota!!
DESIATA - biely grécky jogurt + káva
OBED - hovädzinka s ryžou + hrášok + mrkva
takto sa to pripravovalo:
A takto to vyzeralo, keď to bolo hotové:
Dobrota to bola... Veď som to aj napchala do seba za 7 minút :D A pritom sa vždy pokúšam jesť čo najpomalšie... Ale čo už, keď mám veľké ústa?!

OLOVRANT - Rácio plocháče (hento oné, čo má na 22g 80kcal)
VEČERA - 2 nízkosacharidové proteínové palacinky plnené tvarohom, ktorý bol dochutený ríbezľovým sirupom (sladený samozrejme stéviou)

Čo sa týka tréningu, cvičila som dnes nohy + zadok + brucho - moja najobľúbenejšia kombinácia. Okrem toho som si vo fitku dobre pokecala s bývalou nemčinárkou, sesternicou (ktorá ma potom aj domov vzala) a ešte jednou babou. Bolo dobre. :)

Zajtra bude pre mňa maximálne hriešny deň - ďalšia rodinná oslava - ani sa len nenádejám, že by som nežrala ako zmyslov zbavená. Pokúsim sa, ale obávam sa, že ešte nemám natoľko vybudovanú silnú vôľu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat