úterý 15. září 2015

Aj zdravo sa dá prežrať...

Dnešok bol fajn. Vďaka celoštátnemu sviatku som mala voľno aj ja a myslím si, že som ho celkom zmysluplne využila!
Robila som toto:

Ó áno, nezostala som len pri nariekaní, že som celé leto nič nerobila do školy, dneska som sa do toho pustila a snažila sa preniknúť do tajov anglickej syntaxy. A prekladala som niečo aj na bakalárku. S posledným odsekom jedného článku som sa tooooľko natrápila! Celý deň mi behala po rozume veta, s ktorou som si nevedela poradiť. Napokon som to dáko preložila, ale nie som vôbec spokojná.

Nuž a aby som si troška aj pošomrala... V bakalárke sa mám zaoberať aj anglickou syntaxou. A tú budeme mať až v treťom ročníku v letnom semesteri. Vtedy by som už rada mala veľkú časť bakalárky za sebou. Odkiaľ to asi mám ovládať?! Zostáva jedine samoštúdium -_- ...

Aj napriek tomu, že som bola doma, som diétu zvládla dobre. Ako hovorí nadpis prežrala som sa, ale relatívne zdravo. Zjedla som asi pol kila červeného a bieleho hrozna. Hlavne to červené mi pripomína jeseň (ktorá aj je), a keďže je jeseň mojím obľúbeným ročným obdobím, milujem aj hrozno!

A ešte som v skrini objavila nohavice, ktoré som nosila pred pár rokmi a napadlo mi, že by mi ich mama mohla zúžiť. Aktuálne však vyzerajú takto:
Jasné, že si uvedomujem, že som stále bruchatá a tučná a obézna a neviem aká, ale ten rozdiel je viditeľný! :)

MENU:
RAŇAJKY - ovsená kaša (varila som ju v mlieku, ktoré som pomiešala s vanilkovým proteínom a na vrch som dala trocha škorice)
DESIATA - broskyňa
OBED - zapekaná brokolica so zemiakmi (dochutená oreganom a na vrchu bolo trooošička strúhaného syra a jedno bielko)
Vo fáze prípravy to vyzeralo asi takto:
OLOVRANT - spomínané pol kilo hrozna :D
VEČERA - rozhodla som sa trocha experimentovať a zmiešala som malú plechovku tuniaka vo vlastnej šťave (rybu v oleji by som do úst nedala!), jedno vajce a špaldovú múku (od oka, aby to nebolo riedke)... Nuž a toto všetko som popražila na olivovom oleji. Ako prílohu som mala 2 menšie paradajky. Riadna dobrota, poviem vám...
(áno, ja mám rada trocha prihorené jedlo) 

Zajtra ma opäť čaká robota, celkom sa teším, snáď bude dobre :) 

pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat