pondělí 7. září 2015

Rýchlovka

Dnešný deň prešiel tak rýchlo, že som sa ani nenazdala a je večer. Ale teším sa z toho. Mali sme celkom dosť zákazníkov aj tovar bol, a tak celý deň bolo čo robiť.
Určite ste si všimli, že som včera nepridala blog. Nemala som sa čím chváliť, a tak som radšej nič nepísala. Bol cheat day number 2... Ale v tom článku, čo som o cheat dayi čítala bolo napísané, že sa môžu robiť dokonca 3 cheat dayi za sebou. Ale zrejme sa to myslí pri športovcoch s iným výkonom, aký mám ja. Takže v každom prípade to bolo zlé, čo som robila.
Menu:
RAŇAJKY - 2 bielkovinové chleby + maslo + 2 vajcia (305 kcal)
OLOVRANT - mini jablko (30 kcal)
OBED - 30g ryže + 100g kuracích pŕs + 80g cukiny + 80g mrkvy (245 kcal)

(chutilo to lepšie ako to vyzeralo) 
OLOVRANT - káva (8 kcal)
VEČERA - Zero Whey Proteín 25g + 125g odtučnený tvaroh (cca 150 kcal)

Dokopy: 738 kcal. Po včerajšku by som skôr mala mať na konte 0, ale zo vzduchu žiť neviem.

Čo sa týka tréningu, bola som vo fitku a cvičila som nohy + 25 min. kardio (5 min. bicykel + 20 min. beh) Dobre som si zacvičila a na prekvapenie nie som až taká unavená. 

pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat