pátek 4. září 2015

Niet lepšieho programu ako sa v piatok večer rozbíjať vo fitku!

Presne tak ako hovorí názov! Nedávno som sa vrátila z fitka, cvičila som nohy a potom som si dala HIIT, rozbila som sa na kusy a v živote som sa necítila lepšie! Bolo to super. Takýto úsmev som mala na tvári po tréningu:
V práci bolo fajn, mali sme celkom dosť zákazníkov, aj som sekala papier a delila obálky, takže som sa veľmi nenudila.
Diétu som tiež dneska zvládla dobre, ale zajtra sa chystám na cheat day a veru že si ho užijem!!

Dnešné MENU:
RAŇAJKY - 2 proteínové chleby + 2 vajcia na tvrdo + maslo (305 kcal)

DESIATA - vanilková káva (cca 8 kcal)
OBED - 120g aljašskej tresky + 150g varených zemiakov + 100g uhorky (184 kcal) - úžasne nízkokalorický obed, juhúúú

OLOVRANT - káva č. 2 (8 kcal)
VEČERA - 330 g nízkotučného bieleho jogurtu + 30g vanilkovo-karamelového proteínu (cca 200 kcal) - neviem to presne, lebo som odhodila už balenie od proteínu a neviem tie hodnoty presne, takže odhadom to je asi toľkoto.

Spolu je to teda 705 kcal približne. Aj keď tá večera môže mať aj menej, stále je to však úúúžasné číslo. Zajtrajší cheat day to nahradí mnohonásobne, neskutočne sa na to tešššííím!
Peace!

Žádné komentáře:

Okomentovat