úterý 1. září 2015

Búrlivé víno

Nie som fanúšikom Búrlivého vína. Som skôr v druhom tábore; pozerám Divoké kone. Ale názov dnešného príspevku som zvolila z toho dôvodu, že sme dnes oberali hrozno a prišlo mi to byť také epic. Takže preto Búrlivé víno. Vinobranie sa mi zároveň postaralo aj o trocha fyzickej aktivity. Takto to vyzeralo na našich "vonohradoch":

Oberali sme ale len biele, červené má svoj čas. :)

MENU:
RAŇAJKY - aby som vládala oberať, zjedla som 2 krajky proteínového chlebíka + 1 trojuholník syra + paradajky (221 kcal)

DESIATA - tú som prespala :D
OBED - 30g špaldových cestovín + 100g mletého hovädzieho mäsa + mrkva + hrášok (337 kcal) - je to taká krásna dúha na tanieri, je to moje top jedlo! Milujem ho!

OLOVRANT - 100g bieleho hrozna (odrátala som si ho na bobule dokonca :D ) (74 kcal)
VEČERA - 200g cottage cheese + paradajky (220 kcal)

Spolu to je dnes 852 kcal. K úplnej spokojnosti mi chýba už len pohyb, ale to si odpochodujem zajtra, keďže je prvý školský deň, budeme mať extrémne veľa zákazníkov, ale sme na nich pripravení: 
A samozrejme mám naplánované fitko, snáď z toho nevzíde. :)
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat