pondělí 14. září 2015

Kóma

Tak ako hovorí nadpis. Cítim sa, akoby som dnešný deň prežila v kóme. Pamätám si jednotlivé udalosti, ale nepamätám si detaily. Viem, že som čítala Cudzoložstvo v robote, viem, že som robila hrebeňovú väzbu, viem, že som umývala výklad, ale neviem vôbec, ako dnešný deň ubehol...

Diétu som dneska zvládla dobre, som spokojná sama so sebou.

MENU:
RAŇAJKY - 2 vajcia na mäkko + 2 Knäckebroty 
(jasné, že som to nemala takto naservírované, obrázok som našla na internete a zobrazuje moju lásku k vajciam :D )

DESIATA - káva
OBED - 40g ryže + 100g kuracích pŕs + šampiňóny (brutálna dobrota to je, ale fotku nemám, lebo to nie je práve najfotogenickejšie jedlo :D )
OLOVRANT - káva
VEČERA - moja obľúbené nízkosacharidové proteínové palacinky plnené tvarohom, ktorý bol dochutený stéviou a černicovým sirupom (tiež sladený stéviou)

A bola som aj vo fitku - cvičila som nohy, zadok a brucho. Nakoniec som si dala dosť rozbíjačské kardio (beh), kde som striedala 8 a 10 rýchlosť. Svojím spôsobom to bol taký HIIT tréning. 

Keďže je zajtra voľný deň, fakt sa obávam, ako zvládnem nežrať sprostosti, ako to mám vo zvyku, keď sa nudím. 
Mám v pláne dačo spraviť aj na bakalárku, lebo začínam byť fakt dosť vyľakaná, že som celé leto nič zmysluplné do školy nespravila. Aspoň povinné čítanie som mohla čítať, ale Tisícročná včela mi to celé tak znechutila, že som zostala len pri Pomocníkovi a to je veľmi smutné, keďže máme 104 kníh povinnej literatúry. Bude to drsné! A už o týždeň to začína :( Pomóóóc! 

Žádné komentáře:

Okomentovat