středa 16. září 2015

Fitko = liek proti bolesti

No naozaj... Dneska ma celý deň bolela hlava, pojedla som všelijaké lieky, a žiaden nezaberal. Mala som okamihy počas dňa, keď som zvažovala, že ani cvičiť nepôjdem, ale napokon som sa prekonala a šla som a lepšie som sa fakt nemohla rozhodnúť! Po 5 minútach na bežiacom páse ma bolesť hlavy prešla. :) 
A potom som si zacvičila chrbát a ruky a troška aj bruško (lebo ešte stále je to len brušisko!)

Diétu som tiež zvládla dobre (jasné, že v mysli som požrala pol cukrárne :D ).

MENU:
RAŇAJKY - 2 bielkovinové chlebíky s avokádovou nátierkou (kde bol 1 trojuholník 10% syra) + 1 malá paprika
DESIATA - biely grécky jogurt (bohatý na bielkoviny) 
OBED - kuracie prsia na chilli spôsob (lebo štipľavé jedlá podporujú metabolizmus) + ryža + mrkva

OLOVRANT - káva
VEČERA - 200g bieleho cottage cheesu + paradajky

Dnešný deň je našťastie za mnou. V práci bolo dobre, bola aj nuda, aj akcia. :)

pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat