sobota 12. září 2015

Č Č Č čít dej

Vždy ma udivovalo, koľko žrádla do seba dokážu ľudia natlačiť. Veď žalúdok je v podstate malý orgánik a ľudia ho tak radi trápia a naťahujú a pchajú tam tie hordy jedla. Dneska som ho takto potrápila aj ja. Momentálne sedím v obývačke, pozerám Smotánku a mám v sebe trdelník a studenú smotanovú tortu. Ani pohnúť sa nevládzem...
Že čo všetko som pojedla? Som si istá, že to všetko nechcete vedieť, lebo by som vo vašich očiach klesla nižšie ako je Mariánska priekopa...
Hodím sem preto len zlomok toho, čo mám v sebe:



(toto boli raňajky, neviem, ako sa to do mňa vošlo)


(ááá obedík s dezertom)

Nuž ale musím povedať, že sa cítim byť veľmi motivovaná v poslednom čase... Do papiernictva chodí kopa ľudí, ktorí ma dlho nevideli a všetci hovoria "jééj Milka, aká si schudnutá, čo robíš?" a veci podobného znenia. Milí ľudia, aj keď neviete, že vám vzdávam túto česť, ďakujem vám!

Dneska mi napr. napísal kamarát z Maďarska, s ktorým sme sa dlho nevideli... Videl ma len na fotkách a povedal, že som "full sexy" :D pekný kompliment, veľmi ma potešil. 

Zajtrajšok bude pre mňa opäť výzvou jesť zdravo. Výzvou je vlastne každý deň a keď si večer ľahnem do postele a zrekapitulujem si, čo som zjedla a čo som spravila pre svoje telo a výsledok je pozitívny, je to neskutočne dobrý pocit, že som to zvládla. No ale deň po cheat dayi je vždy ťažký. Tak mi držte palce, aby som to dáko zvládla.

Žádné komentáře:

Okomentovat