neděle 13. září 2015

Závisť je hnusná vlastnosť

Výzvu dnešného dňa zdravo jesť som nezvládla. Inak sa nemienim vyjadrovať k dnešnému jedálničku, lebo som neskutočne sklamaná sama zo seba.

Sklamaná som tak trochu aj z ľudí, ktorí iným závidia. Nemám rada ani klebety, ale to, čo som sa včera dopočula na svoju adresu ma sklamalo. Pôvodne som chcela napísať, že ma to ranilo, ale necítim sa byť ranená. Možná ešte lepší pojem je potešilo. Je to absolútne protichodný pojem, ale je fajn, ak vám ľudia závidia. Viete tak, že ste dosiahli niečo, čo oni nedosiahli... Za posledný rok sa mi podarilo dosť schudnúť. Doteraz som sa stretávala najmä s pozitívnymi reakciami a pochvalami za svoju drinu. A konečne to prišlo! Neprajník, ktorý závidí! Nejdem písať konkrétne, o čo ide, ale milá osôbka, som neskutočne rada, že mi závidíš (aj keď nemáš čo, máš dokonalú postavu!) a som ešte radšej, že nie si v stredobode pozornosti ty. A viem, že to ťa žerie najviac ;)

Inak... Včera večer som bola aj vonku na jarmoku s bývalými spolužiakmi. Bola neskutočná sranda. Vážne som sa dávno toľko nenasmiala! :) A okrem toho som spoznala aj sympatického Nemca, s ktorým sme sa veľa bavili... Vyzeralo to nádejne na večerný románik, ale po hodine intenzívneho flirtovania som sa dozvedela, že má frajerku! Milí muži, ak vás doma čaká nejaká žienka, buďte takí dobrí a neflirtujte vonku s inými. Ďakujem vám v mene všetkých žien.

Dneska toho nemám na srdci viac, akurát, že som sa opäť začítala do Cudzoložstva... A zdá sa mi, že tá kniha vyvoláva toľko negatívnych emócií vo mne, že mám chuť ju nedočítať. Na druhej strane objavujem s hlavnou hrdinkou toľko spoločných vlastností, že ma zaujíma, ako to s ňou skončí.

A ešte... Tak trocha som vám klamala. Predvčerom to nebol môj posledný pracovný deň. Idem aj zajtra robiť. A vlastne neviem, do kedy. Uvidíme. Aspoň mám o program postarané a nebudem sa doma nudiť a prežierať. Na jednej fitness stránke som dneska čítala komentáre ľudí k cheat dayu a tam písali, že ho mávajú len raz mesačne. Takže ja môžem ísť do riti so svojimi dvoma cheat dayami za týždeň. Som sklamaním sama pre seba. :(


Žádné komentáře:

Okomentovat