čtvrtek 3. září 2015

Žijem si na vysokej nohe...

Namyslený názov, že? Chcela som len upútať pozornosť :D Ale je to len preto, že som si dnes obed objednávala z reštaurácie a išla domov taxíkom.
Deň som mala celkom dobrý, zákazníkov už toľko nebolo, deň však prešiel celkom rýchlo.
Menu:
RAŇAJKY - 30g ovsené vločky + 150g nízkotučný biely jogurt + jablko, ochutené stéviou a škoricou (228 kcal)
DESIATA - káva (8 kcal)
OBED  oficiálny názov lahôdkové kuracie prsia s ryžou, v praxi to znamená len toľko, že to boli zapečené kuracie prsia, kde bola slanina ( :( ), kápia, cibuľa a syr, príloha bola uhorkový šalát. Z kritického hľadiska hovorím toľko, že to jedlo bolo len na úrovni školskej jedálne, nebolo to však zlé, hladný človek zje všetko... A za 3 € veľa nemôžem očakávať. 
Celé to mohlo mať podľa mojich skromných výpočtov 528 kcal. Dosť! Ale potom som to vykompenzovala slabou večerou.

Ani na pohľad to nebola žiadna sláva. 
Potom som sa poobede trocha nudila, vzišlo z toho doťahovanie detailov v papiernictve, viď nižšie:
OLOVRANT - káva (8 kcal)
VEČERA - spomínaná slabá večera bol zeleninový šalát, ktorý sa skladal zo 100g paradajok, 100g papriky a 100g uhorky (50 kcal).


Dokopy to dnes teda vyzerá na 822 kcal. 

Musím si však dávať pozor, aby jednotlivé jedlá nemali tak veľa kalórií ako mal môj dnešný obed!

Zajtra posledný pracovný deň tento týždeň, neskutočne sa teším!

Žádné komentáře:

Okomentovat