středa 2. září 2015

Hard day...

Otrasne náročný deň za mnou! Som unavenejšia, ako som predpokladala. Veľmi sa teším, že je už všetko za mnou a že som všetko aj zvládla.
Poďme rovno na menu:
RAŇAJKY - 2 a pol Knäckebrotov + 2 vajcia na tvrdo + 1 a pol papriky (285 kcal)
DESIATA - káva (8kcal)
OBED - medovo-horčicové kuracie prsia (100g) + 30g hnedej ryže + čalamáda (277 kcal)

OLOVRANT - ďalšia káva (8kcal), ale nebojím sa, že nezaspím :D
VEČERA - 2 nízkosacharidové proteínové palacinky plnené odtučneným tvarohom sladeným stéviou a ochutené stéviovým černicovým sirupom (270 kcal)

Spolu:848 kcal. Opäť potešujúce číslo. 

Bola som napokon aj vo fitku asi hodinu a pol, odcvičila som si ruky a chrbát a nakoniec som skúsila HIIT tréning na bicykli. Poriadne vyčerpávajúce na nohy, ale akosi mi to rýchlejšie ubehlo. Asi to budem praktizovať častejšie. 

Zajtra je však štvrtok, krízový deň, budem sa modliť veľmi silno, aby som nijak nezhrešila! 


Žádné komentáře:

Okomentovat