pátek 11. září 2015

Sama vo fitku...

Ako to už v živote chodí, každý rok sa koná aj v našom meste jarmok. Práve dneska sa zhodou okolností koná. Teda celý víkend. A ako to už chodí, ľudia si väčšinou radšej zvolia ísť v piatok večer do jarmoku ako ísť cvičiť. Ale ja som neoľutovala svoju dnešnú voľbu, pretože som vo fitku bola jediná baba a okolo pol siedmej prišlo 6 brutálnych chlapcov, z ktorých by slintala každá... Fakt som mala problém nezízať na nich s otvorenými ústami. Ale zvládla som to! 
No a okrem zízania na nich, som cvičila nohy, zadok a ako vždy aj brucho, aby z neho bolo raz bruško. Ešte mám pred sebou dlhú cestu. A zajtra ju ešte predĺžim, keďže budem mať cheat day a áno pôjdem aj ja do jarmoku a nevynechám ani jedenie trdelníka! :)))) Neskutočne sa na to teším. 

Okrem toho som dneska bola aj poslednýkrát v práci. Teda len som si myslela, že poslednýkrát. Zrejme budem chodiť niekedy cez víkendy, keď budem doma, aby si druhá zamestnankyňa mohla vybrať dovolenku, keďže je v obchode inokedy sama. A ja si zarobím. Nie som vôbec proti. 
Takto nejako som vyzerala posledný pracovný deň:
Poďme na MENU:
RAŇAJKY - avokádová nátierka s dvoma trojuholníkmi 10% syra + 2 bielkovinové chleby + 1 mini paprika
DESIATA - káva
OBED - 30g špaldových cestovín (no možná ich bolo aj 40) + 100g mletého hovädzieho mäsa + hrach + mrkva, dochutené provensálskym korením (moje top jedlo!)
OLOVRANT - káva
A pred tréningom som si skúsila dať Synephrine (výživový doplnok, ktorý by mal podporovať spaľovanie počas tréningu, nuž a potila som sa dostatočne, takže asi zaberal).
VEČERA - 2 nízkosacharidové proteínové palacinky plnené 125g nízkotučného tvarohu dochuteného škoricou a stéviou

Dneska som to teda pekne zvládla. Zajtrajšok však bude presným opakom, ale zaslúžim si poriadny cheat day, keďže som bola celý týždeň poslušná (čo sa jedenia týka). 

Žádné komentáře:

Okomentovat