neděle 27. září 2015

Cheat weekend

Ako už z názvu vyplýva, tento víkend bol pre mňa zlý. Fakt veľmi zlý. Jedla som a žrala som...

Preto som spravila radikálne rozhodnutie, že budúci víkend domov z Nitry neprídem! Vážne. Všade doma naokolo je kopa jedla, ktorá sa mi núka a kričí na mňa: "Zjedz ma!" a ja? Ja som poslušná osôbka, a tak jem. Veľa a nie práve najzdravšie veci.

Zároveň som si povedala, že keď prídem domov o 2 týždne, odvážim sa. Nevážila som sa už skoro pol roka, nemám poňatia koľko vážim. A to, že sa o dva týždne budem vážiť je pre mňa motivácia, lebo, samozrejme, chcem, aby na váhe bolo čo najnižšie číslo.

Takže budem 2 týždne trpieť. Juchú...

Piatok som vlastne zvládala celkom dobre. Celý deň som jedla samé správne veci, dokonca som cvičiť bola - nohy, zadok a brucho - brutálna trojkombinácia - ale prišla ôsma hodina večer a ja som to nezvládla. Za obeť padol koláč...

V sobotu som si povedala, že to zvládnem. Odhodlane som sa držala celý deň, bola som na sobáši, po konci som si vzala len 1 malý koláčik, ale večer to zase celé úplne skazil. Inak na margo toho sobáša... Bol to sobáš viery kresťanské zbory a páčil sa mi. Táto viera nemá kňaza ani nič podobné, členovia viery sú kazateľmi, ktorí keď cítia potrebu, môžu prehovoriť, prípadne predniesť nejakú kázeň. Je to super! Sobáš bol pekný, už pri príchode nevesty do kostola mi stekali slzy, ale tak to na sobáši má byť! :)

No a dnes je nedeľa. Od rána sa nesnažím, mám cheat day úplne vedomo a dobrovoľne (nieže by ma v ostatné dni niekto nútil jesť, to nie...). A kašľať na celý tento víkend! Teraz ma čakajú 2 "úžasné" týždne a ja to vydržím a zvládnem to!

Držte mi palce! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat