úterý 22. září 2015

Dvojfázový tréning je naj naj naj! :)

Tak ako čítate. Dneska som sa poriadne športovo vyžila a je to naozaj skvelý pocit. Doobeda som bola plávať (pretože podľa mňa plávanie je najlepšie kardio) a poobede som bola vo svojom drahom nitrianskom fitku <3 !!!  Cvičila som nohy, zadok a brucho. Úžasne bolo! No a potom som šla na jednu hodinu do školy, na ktorej som hneď dostala zadanie - urobiť seminárku o dva týždne. Ale dobrovoľne som sa prihlásila, takže nemám právo šomrať. :D

MENU:
RAŇAJKY - deň som  začala pohárom citrónovej vody a zeleným čajom (to je môj rituál, ktorý som doma akosi nepraktizovala) a jedla som jablko + jogurt + ovsené vločky (to je tiež také moje tipické  intrákovské jedenie)

OBED - kurací Tiszai, takto to vyzeralo:
Oblohy malo byť 50g, ale takto málo zeleniny ako je na obrázku je až hanba dať. Ale chuťovo to bolo dobré na školskú jedáleň... 

OLOVRANT - banán (po fitku treba doplniť aj sacharidy/cukry)

VEČERA - cottage cheese + paradajky

Deň som mala inak celkom dobrý, len prestávam mať čas na tento môj zlatý denníček :/ Budem sa snažiť ho však nezanedbávať! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat