neděle 20. září 2015

This is the end (of my summer)...

Tak a je to tu! Skončili mi skoro 4-mesačné prázdniny a zajtra sa vraciam do Nitry ako tretiačka!!! Absolútne sa mi nechce veriť, že som v bakalárskom ročníku. Strach, beznádej, zúfalstvo... Asi toto najviac vystihuje moje momentálne psychické rozpoloženie. Strašne sa bojím! 

Včera som však mala ešte celkom dobrý deň. Teta mala oslavu 70. narodenín... Ako som už písala, ani som sa nenádejala, že by som si nespravila cheat day... Cheat day bol ako sa patrí! Skôr to priznávam s hanbou... Takže len sem nahádžem pár ukážok, s ktorými som včera zhrešila:
Toto bolo jedlo v reštaurácii. Mali sme aj slepačiu polievku... 
Opäť raz sa milerada zahrám na kritičku a ohodnotím toto jedlo. Takže náš slávnostný obed sa konal v reštaurácii Vila Romaine v Šahách. Ja som tetu silou mocou presviedčala, aby sme išli jesť sem. Mala som pocit, že je to najlepšia reštaurácia v Šahách (no stále netvrdím, že to jedlo je úžasné!) Jedlo koniec koncov nebolo zlé. Asi najlepšie zo všetkého bolo to bravčové mäso, ktoré bolo pekne ochutené. Ostatné veci boli priemer až podpriemer. Ten dezert to sú "šomlói galušky" (neviem, čo je to po slovensky). Bolo to mokré, priveľa alkoholu v tom bolo a v mojej porcii (mojím pričinením) nebola čokoláda. Sklamanie... A mimochodom ten obrúsok, ktorý môžte vidieť na druhom obrázku, som skladala ja. Naučila ma to jedna rodinná príslušníčka, ktorá bola na oslave, ktorá sa venuje someliérstvu s skladať rôzne obrúsky patrí tiež do "skills", ktoré musia ovládať someliéri. :)

Potom sme mali ešte u tety takúto tortu a pagáče (ktoré piekla moja mama):
Torta bola naozaj dobrá! Ovocná a ľahká... 

Dneska diétu zatiaľ zvládam. Bude 16:00, deň je ešte dlhý a doma toľko jedla, ktoré ma má šancu zlákať :( Nech to vydržím! Na večeru si plánujem variť tuniakovo-tofu placy. Veľká dobrotka aj toto! :)

Zatiaľ bolo moje dnešné menu takéto:
RAŇAJKY - ovsené vločky + jogurt + jablko + stévia + škorica
OBED - ja som varila pre celú rodinu - kuracie prsia + lečo + ryžu
(nie je to očný klam, jedna kôpka ryže je fakt menšia :D )

OLOVRANT - hroznová prežieračka (vždy lepšie ako by to bola napr. keksíková prežieračka)

Nuž a VEČERA budú tie placičky a asi si dám k tomu paradajky.

Zajtra teda Nitra volá. Aj sa teším (hlavne na fitko, kam mám namierené v utorok), aj sa bojím, ale verím, že bude všetko tak ako má byť a že mi Boh pomôže (a ja sa samozrejme budem snažiť tiež :D).

pápá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat