pondělí 31. srpna 2015

Superwoman!

Zdraví vás Superwoman!
Po dnešku sa tak fakt cítim. Celý deň som sa takmer nezastavila. Mali sme koooopu zákazníkov, okrem toho nám prišiel tovar, takže bola fakt makačka, Ale viete čo? Bolo lepšie ako, keď sme len tak sedeli a kukali do blba. 

Menu:
Akosi som zabudla písať, že ráno si vždy hodinu pred raňajkami dávam spaľovač tukov Lipo6, ktorý by mal zrýchliť metabolizmus, dodať energiu a hlavne spaľovať tuky. Ale už mám dávku len na jedenkrát a potom začnem brať iný druh spaľovača - Synephrine. Uvídíme, či bude účinnejší ako Lipo6. Snáď áno. Spaľovač síce spaľoval, ale nezdalo sa mi, že by som mala viacej energie :/ .  
RAŇAJKY - 30g ovsené vločky + polka mega veľkého jablka + biely jogurt + stévia + škorica (280 kcal)
OLOVRANT - druhá polka jablka (50 kcal)
OBED - 100g kuracích pŕs + 40g ryže + 2 menšie paradajky (271 kcal)

OLOVRANT - káva, ktorá ma skvele nakopla aj pred tréningom (8 kcal)
VEČERA - 2 proteínové palacinky (270 kcal)

Spolu: 879 kcal. (pekné čísielko!) :)

Čo sa týka cvičenia, vo fitku som strávila + - jeden a pol hodiny a dala som si super tréning nôh + samozrejme kardio (beh). Preto sa cítim ako Superwoman, že som to všetko zvládla.

Žádné komentáře:

Okomentovat