sobota 22. srpna 2015

Welcome

Vitajte na mojom blogu! Teda... asi budem jediná, ktorá o jeho existencii vôbec bude tušiť, ale to mi vôbec nevadí. Má slúžiť aj tak pre moje osobné uspokojenie a potreby. Že aké potreby? Budem mať prehľad, čo som kedy zjedla a kedy som čo cvičila. 
Ale keby predsa len na túto (ne)kreatívne vytvorenú stránku natrafil (o nekreativite hovorím preto, lebo už akési "myfitblogy" existujú), bolo by dobré sa predstaviť.
Som Emily (okej, na ľavo vidíte, že som Emília, ale neznie Emily lepšie?!), mám 20 rokov a za posledný rok a pol som schudla viac ako 20 kíl. Celkom úspech si myslím. Bola som poriadny slon, poviem vám... Ale dnes vyzerám celkom inak a som strašne rada. Zmenila som životný štýl a celkovo sa na život a zdravie pozerám inak. 
Ako to celé začalo? Tým, že som mala problémy s pokožkou. Mala som vyrážky a bla bla bla, tak mi kožný lekár povedal, nech prestanem jesť sladkosti a vyprážané jedlá. Okej, prestala som. Ani neviem, ako a schudla som prvých 6 kíl. Zapáčilo sa mi strácať zo svojej telesnej hmotnosti, tak som sa rozhodla jesť ešte zdravšie a začala som aj "cvičiť" (vtedy som však ani netušila, čo skutočné cvičenie znamená!). Pomaly to šlo dole. 
Ale taká skutočná zmena začala presne pred pol rokom. 22. februára 2015 bolo naposledy, čo som jedla čokoládu. Čiže dneska mám akési výročie bez čokolády. Blahoželám si! O pár dní, 26. augusta budem mať ďalšie výročie - bude to presne pol roka, ako chodím do fitka. Fitko sa stalo mojou drogou. Áno, áno, znie to hrozne otrepane, ale je to tak. Ten pocit po dobrom odcvičení, keď ledva prepletáte nohami a ledva sa vládzete ísť prezliecť do šatne je na nezaplatenie. Naozaj! 
Nejdem sa však tváriť, aký dokonalý život vediem. Nemám problém si spraviť hocikedy cheat day (voľný deň od zdravého stravovania) a prežrať sa... Cheat day raz za týždeň je v poriadku a dokonca žiadaný (metabolizmus je skvelá vec!). Ale ja to občas preženiem a prejedám sa aj 3 dni za sebou a to už okej nie je. Potom prídu výčitky svedomia a zamýšľam sa nad tým, či má vôbec nejaký zmysel celé toto moje chudnutie a snaženie sa o zdravý životný štýl. Zhodou okolností mám cheat day aj dnes (mama má narodeniny, inak to nejde...), ale uvedomujem si, že to zmysel má, keďže minulú noc som nevedela spať a tak som sa pozerala do zrkadla a uvidela som na svojom bruchu malé náznaky tehličiek. Je fakt, že túžim po six packu. Zatiaľ sa mi rysuje akýsi "two pack". No vždy lepšie ako mať ovísajúce šunčičky na bruchu. 
Aby tu neboli len prázdne reči, tu je ilustračný obrázok o mojej premene. Prvá fotka je fotená v septembri 2013 a druhá asi v apríli 2015, čiže odvtedy už tiež došlo k nejakému progresu. Ale na porovnanie je to, myslím si, fajn. Takže kuk. :)

Tak!
Nuž, ale hlavným cieľom tejto stránky je, ako som už naznačila, že sa sem budem snažiť každý večer napísať zoznam jedál (možno občas prihodím aj dáku fotku), čo som v daný deň zjedla a odcvičila. Dneska sa radšej chváliť nebudem, aj keď nedá mi nepochváliť sa, aký úžasný čučoriedkový cheesecake som "upiekla" mame k narodeninám, takže tu je:
Chutí fakt mňamózne a už sa teším, ako si z neho ešte dneska zajem. Cheat day trvá našťastie až do polnoci! Kvalita fotky síce stojí za prd, ale skúste si predstaviť ten najchutnejší koláč na svete a môj čučoriedkový cheesecake je ešte aj od toho lepší! :D
Dobre... Takže dneska sa už o jedle nebavme, nemajme ani výčitky svedomia (netuším, prečo píšem v pluráli...) a zajtra začnime s čistým štítom. Tabula rasa...
Peace! 

Žádné komentáře:

Okomentovat