pondělí 24. srpna 2015

Work hard baby, work out harder!

Je za mnou maximálne náročný deň, takže budem stručná.
Dneska som bola prvý deň v novej práci - brigádujem v papiernictve a neskutočne ma to zmohlo. Okej... trepem, zmohla ma tá hodina a pol vo fitku - cvičila som nohy.

Ale poďme k jedlu. 
RAŇAJKY - 2 Knäckebroty (60 kcal) + 2 vajcia (150kcal) + paprika (15 kcal)
DESIATA - polka jablka (25kcal)
OBED - ryža 30g (100kcal) + 100g kuracích pŕs (145kcal) + 50g mrkvy (20kcal) + 50g brokolice (20kcal)
aj fotodôkaz mám:
bolo to fakt mňam mňam :)
OLOVRANT - druhá polka jablka (a nemala som to robiť, lebo ma neskutočne nafukovalo z neho! - 25kcal)
potom som šla do fitka a tak neskutočne ma to vyšťavilo, že keď som prišla domov, nevládala som jesť nič, len som vypila proťák - to je nejakých 300kcal, ale to moc nerátam do celkového súčtu kalórií :)
Takže dokopy to dnes vyzerá na cca 535 kcal a ak by sme rátali aj proteín, tak okolo 850kcal, čo je fakt super! :)

To je na dnes vše, budem rada ak nezaspím už pri Divokých koňoch :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat