neděle 30. srpna 2015

Cudzoložstvo

Už druhýkrát za posledný týždeň sa mi stalo, že sa mi do rúk dostala kniha, ktorá akoby mi hovorila z duše. Tentokrát je to Cudzoložstvo od Paula Coelha.


Som síce len na 65. strane, ale už po polhodine čítania som krútila hlavou a nechápala, prečo Coelho píše o mne. No teda... Trocha preháňam. Nemám 30 rokov, 2 deti, manžela a nežijem žiaľ vo Švajčiarsku. Ale s hlavnou hrdinkou mám toho spoločné neskutočne veľa. Žijem v podstate úžasný život, mám všetko, čo mi treba, no nie som šťastná. Najlepšie to vystihuje asi toto:
"I can't stand myself any longer." (Už viacej neznesiem samú seba.) Potom sa tam ďalej píše o tom, ako je život hlavnej hrdinky jedna veľká rutina a ako ju to celé nebaví a túži po zmene a nejakom vzrušení. Túžim po ňom aj ja... Ale keďže nie som hrdinkou žiadnej knihy, žiadne vzrušenie nepríde, nebudem mať milenca známeho politika ani nič podobne vzrušujúce sa mi nestane... 
Nechcem sa však dostať do apatie, keď mi už bude všetko jedno...
Toľkoto z psychologického okienka. 

Dneska som mala cheat day, ako som si naplánovala už na začiatku týždňa. Hlavnú úlohu zohrala štrúdľa, ktorá sa už včera pripravovala takto (úprimne sa čudujem, že som včera odolala!):

A upečená:
Bola neskutočná! Milujem mak! Okrem toho sme piekli ešte orechovo-hruškovú a orechovo-jablkovú. Mňam-mňam! :)

Ďalší spoluvinníci pri cheat day-i boli:

To prvé je krémová mrkvovo-hrášková polievka ozdobená jadierkami z tekvice (chcela som si týmto pripomenúť jeseň, keďže je to moje obľúbené ročné obdobie) a pečená kačka. To je neskutočné žrádlo! 

Ale žraním týchto kalorických bômb sa k svojej vysnívanej postave nedostanem, takže treba prestať! Od zajtra prísny stravovací režim + fitko! Inak bude zle! 

Žádné komentáře:

Okomentovat