úterý 25. srpna 2015

Hovädzina je proste naj!

Ďalší pracovný deň za mnou! Ja neviem, ako to to zvládajú dospelí... hlavne takí, ktorí majú navyše aj deti, ktorým sa tiež treba venovať. Majú môj obdiv, lebo ja som po druhom pracovnom dni taká rozbitá, aká som dávno nebola. 
Z toho dôvodu som dnes ani cvičiť nebola, naozaj som nevládala. Ale aspoň stravu som zvládla.

Poďme teda nato:
RAŇAJKY - 2 Lunex trojuholníkové syry s 10% tuku (72kcal) + 2 Knäckebroty (60kcal) + 1 červená paprika (30kcal)
DESIATA - 2 slivky (32kcal)
OBED - hovädzie mäso 100g (180kcal) + 30g ryže (108kcal) + 100g mrkva (45kcal) + 30g hrášok (30 kcal) - na margo obeda len toľko, že hovädzina je moje najobľúbenejšie mäso, páči sa mi jednak jej chuť, ale hlavne to, že obsahuje až 21g bielkovín na 100g, teda na nadobúdanie svalovej hmoty je to skvelé mäso! :)

OLOVRANT - 1 slivka (16 kcal)
VEČERA - 2 Knäckebroty (60kcal) + 70g bryndze (220kcal) + 1 červená paprika (30kcal) - nuž a na tú večeru nie som veľmi hrdá, nie som zástancom sacharidov na večeru (sacharidov je veľa v Knäckebrote), ale niečo som jesť musela po náročnom dni v práci :(
Dokopy som teda prijala cca 843 kcal, čo je celkom potešujúce číslo. 

A nezabúdajte, veľa pite (vody!) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat