neděle 23. srpna 2015

V hlavnej úlohe...Penne rigate quattro formaggi

Na Facebooku existuje stránka Food tips Košice. Mala som ju lajknutú, ale jedlá, ktoré tam týpek pridával ma príliš dráždili, tak som ju odlajkla. Sorry, týpek... Podstatou stránky je, že už spomínaný týpek chodí po košických reštauráciách, ochutnáva jedlá a potom ich ohodnotí na Facebooku. Netuším, či je taký zazobaný, má toľko času alebo mu zato platia, ale je to práca snov. Aspoň pre mňa by bola. 
Dneska som bola v jednej šahanskej reštike na obede aj ja. Rozhodla som sa, že sa budem ochutnávať jedlo maximálne kriticky. Tak som si teda všímala pár základných vecí:
1. rýchlosť obsluhy - no hrôza. Na jedlo sme čakali 40 minút.
2.prostredie reštaurácie - aby bolo jasné, bavíme sa o reštaurácii Bovi (ktorá sa tvári byť talianskou reštauráciou). Miesto celkom pekné, sedeli sme vonku, slnko svietilo, čiže fajn.
3. ochutenie - mala som cestoviny so 4 druhmi syra... kuchár si zrejme myslel, že syr je už primárne dosť slaný, tak to jedlo absolútne neosolil. Osolila som si ho teda ja a poriadne. Tiež slabota...
4.celková chuť - nie zlé. Keby som to mala ohodnotiť celkovo známkou ako v škole, jedlo by dostalo odo mňa TROJKU.
No a aby ste vedeli, ako tá moja "mňamka" vlastne vyzerala, tu je fotodôkaz:
Úprimne povedané nerozumiem tým dvom paradajkým v strede.
A úprimne povedané, nerozumiem ani tomu, prečo som začala obedom. No to je jedno. Poďme ešte na kalorickú hodnotu...Takže podľa môjho skromného odhadu som zjedla 70g cestovín (doma keď varím, zjem 30g!), čo je asi 300kcal, syra tam mohlo byť asi 100g, mali tam byť síce 4 druhy, ale ja beriem energetickú hodnotu parmezánu, čo je okolo 400kcal. A tie paradajky mohli byť asi 7kcal. 
OBED - neskutočných 700kcal. (toto sa mi už nemôže stať!)

Raňajky som začala o to zdravšie a to takto:
To sú také moje typické raňajky. Nízkotučný jogurt 150g (cca 50kcal), jablko (cca 50kcal), 30g ovsených vločiek (cca 110kcal), osladené to mám stéviou a dochutené škoricou. 
RAŇAJKY - cca 210 kcal, čo je fajn.

Nuž a na večeru som mala 125g odtučneného jemného tvarohu s 1dc mliekom a vanilkovo-karamelovým proteínom, keďže som predtým cvičila ruky a brucho (spravila som 160 brušákov všeho druhu) a potom som si ešte dopriala vyše 20 minútové kardio (beh na mieste, keďže ma v poslednom čase beh vonku moc neláka).
VEČERA - 120kcal + proteín. 
Nuž a prečo tvaroh na večeru? Lebo obsahuje kazeín, ktorý by mal držať pocit nasýtenia dlhšie (teda aj večer a v noci). 

Tajomstvo môjho úspechu však spočíva vo vode. Pijem ju veľa veľa a veľaaa. Už len čakám, kedy mi zlyhajú obličky. Snáď to vydržia.

Toľko k dnešku. Snáď sa mi podarí jesť zdravo a cvičiť aj zajtra. 
PáPá! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat