čtvrtek 27. srpna 2015

Nečakaný cheat day

Celý deň som rozmýšľala, aký názov dať dnešnému príspevku. Osud to rozhodol za mňa, a tak sa dnešný príspevok volá Nečakaný cheat day. Nikomu nemusím vysvetľovať, prečo.
Pôvodne som mala cheat day naplánovaný na nedeľu, keďže bude piecť štrúdľu (a tú ja veľmi milujem), ale dneska ma chytila akási stredotýždňová kríza, prišla som domov ubolená a unavená a mala som neskutočnú potrebu sa dobre najesť. Nebudem radšej konkretizovať, čo všetko to bolo.
Väčšina ľudí žijúca zdravým životným štýlom máva cheat day 1x týždenne, môj metabolizmus je však taký superný, že si ho vyžaduje 2x týždenne a ja mu ho ochotne doprajem. Krízový býva u mňa práve štvrtok (niekedy aj streda). Potom prídu výčitky svedomia, cítim sa strašne, je mi to plaču samej zo seba, ale na druhý deň "splasnem" a je fajn.

Ale celý deň som jedla v podstate zdravo, len večer to na mňa prišlo. Poďme si teda povedať dnešné menu (bez kalorickej hodnoty, lebo je to už aj tak zanedbateľné po dnešku):
RAŇAJKY - ovsené vločky s bielym nízkotučným jogurtom + mini hruška + polka mega veľkého jablka
OLOVRANT - dojedla som to mega jablko
OBED - vedľa papierníctva máme bagetériu, tam som si bola kúpiť kurací šalát, ktorý bol fakt skvelý a chutný, kuk:

(tá druhá fotka je len dôkaz toho, že tam bola aj zelenina)
Inak bolo v ňom dosť cibule, čo mi vadilo, ale mäso a cesnakový dresing bol skvelý. (áno, áno, mala som potom 2 žuvačky, nechcem predsa odrádzať zákazníkov)
OLOVRANT: toto:
táto dobrota má len 82kcal a veľmi mi to chutí :) ochutnajte!
VEČERA - cottage cheese s paradajkami

nuž a potom to prišlo...
Že čo vlastne spôsobilo tú moju neskutočnú chuť jesť sama neviem. Možná toľká bolesť, ktorú som dneska prežívala. Zrejme som to včera v tom fitku fakt prehnala, chrbát ma neskučne bolel, ráno mi mama pichla dokonca injekciu, potom mi cez deň bolo tak blbo, že mi tŕpli prsty a dokonca sa mi plietol aj jazyk, keď som predávala jednej zákazníčke mašľu. Veľmi divné stavy som mala. 
Okej, okej... to ma neospravedlňuje prežierať sa, ale kašlem na to. Metabolizmus mi našťastie funguje dobre a občas si aj ja doprajem potešenie z jedla, keď už iné potešenie veľmi nemám....

Dneska končím takto depresívne. Snáď to bude zajtra lepšie. 

Žádné komentáře:

Okomentovat