sobota 29. srpna 2015

Veľa spať = málo jesť

Je za mnou strašne čudný deň. Z jednej časti zaň môžu asi tie najpodivuhodnejšie sny, ktoré som mala. A za tie sny môžu tie moje včerajšie reči o mojom nešťastí z lásky... Môžem si za to sama.

Nie je ani 18:00 a ja si píšem tento denník. Chcem zabrániť opätovnému prežraniu sa. Tak sa už dnes budem nalievať len vodou.
RAŇAJKY - 200g bieleho jogurtu (žiaľ nie odtučneného, lebo som taký nenašla v LIDLi) + hruška, 2 slivky, trocha malín, 30g ovsených vločiek, na ochutenie stévia a škorica (cca 300kcal)
Po raňajkách ma čakala masáž, ktorá bola poriadne intenzívna. Snáď mi pomôže.
OBED -  som začala polievkou, keďže som už dávno polievku nejedla, bola v nej brokolica a mrkva:

Druhé jedlo bola praženica so šampiňónmi a bielkovinovým chlebom. Znie to jednoducho, ale je to neskutočná mňamka. 
Dokopy mohol mať obed hodnotu cca 368 kcal.
Poobede som zobkala trocha hrozno, ale nebol to ani jeden celý strapec, ale len tak pre prehľad 100g ružového hrozna, ktoré som ja jedla, má 71 kcal. 
VEČERA - dojedla som bielkovinový chlebík s 3 kusmi 10% Lunex syru + 2 paradajky (cca 387 kcal)

Tie hodnoty sa možno zdajú byť vyššie, ale hodnoty, čo som sem hádzala predtým (okolo 800 kcal za deň) boli fakt príliš nízke. Počas diéty je dôležité sa nevyhladovať, čo sa mne dosť podarilo a potom som preto mala zrejme chuť na ten nečakaný cheat day. 

Ale teda dneska to vidím na 1055 kcal. Dúfala som síce, že sa nedostanem nad 1000 kcal, ale čo už... 

Keď sa už pýtate, ako sa mám, som akási oťapená. Masérka aj povedala, že sa tak dnes budem cítiť, veď som aj prespala väčšinu dňa. To je vlastne fakt super stratégia - veľa spať a nemať potom potrebu toľko jesť. 
Tak dobrú noc! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat