středa 26. srpna 2015

2 hodiny vo fitku po 8 hodinách v práci je too much...

Ako už hovorí samotný názov, trocha som to dnes prešvihla... Ale mala som chuť sa poriadne doraziť a to sa mi aj podarilo.
Byť na nohách 8 a pol hodiny dá človeku celkom zabrať. Ale najčastejšie sa snažím pôsobiť milo na zákazníkov. Asi takto...
Samozrejme sa natoľko neusmievam, veď by som pôsobila ako retardovaná, ale na fotke úsmev byť musí :)

Poďme však na jedlo.
RAŇAJKY -  Knäckebroty (60kcal) + 2 volské oká (192kcal) + 100g paradajok (15kcal) - to je tak úžasné, že zelenina je tak nízkokalorická!!
DESIATA - 1 menšia broskyňa (40kcal - možno aj menej)
OBED - zapekaná brokolica, kde bolo 30g špaldových cestovín, 100g brokolice, 1 bielok a 30g nastrúhaného syra (cca 253kcal)

OLOVRANT - káva, ktorá zároveň poslúžila aj ako predtréningová pumpa (8 kcal)
VEČERA - nízkosacharidové proteínové palacinky (270 kcal)
ja som im spravila plnku z odtučneného tvarohu, ku ktorému som pridala citrónovú arómu a osladila to stéviou, kto by chcel recept, je tu: http://www.fitnessguru.sk/recepty/kategoria/proteinovy-prasok/recept/nizko-sacharidove-proteinove-palacinky/ :) (ja som mala len polovičnú porciu, čiže pre jednu osobu)
Nuž a toto všetko nám spolu dáva 838 kcal, čo je veeeľmi potešujúce číslo.

A čo sa týka cvičenia, vo fitku som strávila dnes skoro 2 hodiny, cvičila som ruky, chrbát a brucho. A nakoniec 20 minút kardia na bežiacom páse. :)

A prichádzam na jednu vec. Bolo skvelé založiť tento blog, lebo ma to akosi brzdí v žraní. Hanbila by som sa sem popísať, čo všetko som požrala a hlavne, keby to boli nezdravé veci, preto si dávam pozor. A klamať tiež nechcem, čiže fakt píšem pravdu :)

To je odo mňa všetko. Zajtra nám má prísť do obchodu nový tovar, čiže prídem extrémne unavená zajtra. Hurá!

Žádné komentáře:

Okomentovat