pátek 2. října 2015

Trestný víkend začína

Tak ako som si zaumienila, tak sa aj stalo. Som v Nitre a na víkend nejdem domov. Ale teším sa. Predsa len mám radšej nitrianske fitko (nič v zlom Šahy) a skôr sa neprežeriem tu ako doma. 

Dnešné MENU:
RAŇAJKY - jablko + jogurt + ovsené vločky (inak začínam sa cítiť ako kačka alebo iná hydina vo výkrme... stále jem to isté. Lezie mi to už dosť na nervy, ale čo už. V danom momente mi to chutí :))
OBED - taký pekný internátny:
Polievka - Kulajda - nejedám často polievku, ale nebolo jej veľa a bolo tam vajce, takže bielkoviny :D a druhé jedlo tofu syr restovaný na cibuľke (tiež úžasný zdroj bielkovín) + zeleninová ryža + cvikla
OLOVRANT - srvátkový izolát (ide o "odtučnený" proteín, ktorý som si dala do nízkotučného mlieka
VEČERA - cottage cheese + paradajky (aj toto mi už ide parádne na nervy!)

Inak som bola vo fitku, riadne som sa "rozbila" - mala som obľúbenú trojkombináciu - zadok + nohy + brucho. Zajtra sa asi ani nepohnem... A to som tam išla so svalovkou ešte zo stredy. Nič to... Bolo super! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat