sobota 24. října 2015

My cheat diary

Asi by som mala premenovať tento blog. V poslednom čase jem skôr nezdravo ako zdravo. Teda nezdravom jem, keď som doma a v Nitre sa potom postím. 
Ja naozaj neviem, ako sa mám udržať. V hlave mi stále chodí myšlienka: "Dobrá chuť na jazyku sa udrží kratšie ako tuk na tele.", no aj napriek tomu jem a jem a jem! Hlavným hriechom dnešného dňa je táto krasotinka:
Je to tiramisu. Uznávam nevyzerá ako typické tiramisu, ktoré vídame na obrázkoch pod receptami, ale chuťovo je vynikajúce (a to nie je prehnané sebavedomie!). :D

Včerajším hriechom boli palacinky, tie už vôbec neboli pekné, takže sem nevycapím fotku, ako sa na nich nechutne rozteká šľahačka, ktorá mala divnú konzistenciu.

A zajtrajším hriechom bude zrejme (určite!!!) tiramisu. Momentálne si fakt neviem spomenúť na ľahšie vyrobiteľný a chutnejší zákusok. 

Keby niekomu učaroval tak ako mne, tu je recept:
Na krém: 500g Mascarpone, 250ml šľahačky, 2 vanilkové cukre. Potom podlhovasté piškóty ponamáčame v silnej káve (do ktorej som ja fľochla trocha z rumového extraktu), navrstvíme krém, potom opäť ponamáčané piškóty a ešte jedna vrstva krému. A vrch posypeme kakaom. Nuž a necháme stuhnúť 4-5 hodín v chladničke (áno, bolo to ťažké vydržať). 
Dobrú chuť! A ja idem čítať Južnú poštu. 
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat