sobota 10. října 2015

Šípky... všade samé šípky

Jednou z mojich najobľúbenejších jesenných aktivít je zbieranie šípok. Ako malá som ich dosť nerada zbierala, lebo ma stále dopichali a tak, ale dnes... Dnes to neodmysliteľne patrí k jeseni, ktorá je čo? Moje najobľúbenejšie ročné obdobie!

Z tých bude ale chutný čajík! :)

No a viem, že tento svoj fitness blog som posledný týždeň poriadne zanedbávala. Predtým som nepridala príspevok hlavne vtedy, keď som sa prežrala a nemala som sa teda čím chváliť. Ale to nie je prípad tohto týždňa. Stravovala som sa pekne krásne + som chodila cvičiť. Len sa mi sem proste nechcelo nič písať. 

Dneska sa zatiaľ držím tiež dobre, aj keď som sa opäť bola pozrieť na sobáši (suseda sa vydáva) a tam je predsa kopa zákuskooov. No odolala som a nevzala som si. Doobeda som cvičila doma, preto som si povedala, že tento deň, začatý tak krásne, nechcem pokaziť žraním a prežieraním. Vlastne sa sama sebe pokúšam dokázať, že sa dokážem ovládať aj doma a nepojesť všetko, čo vidím. 

Takže môj (a aj OBED rodičov) vyzeral dneska takto:

Kuracie prsia + cukina nastrúhaná na rezančeky + ryža, keby to niekto nevedel identifikovať. :D

Jaj? A ešte cestou z kostola som nazbierala pár gaštanov a vrátila sa tak do detských čias:
No nie som šikovná?! :D

To je na dnes všetko. Držím si palce, aby som aj naďalej vydržala správne jesť a hýbať sa! 
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat