sobota 17. října 2015

Norbi update

Tak hneď na úvod spravím trochu PR jednej značke, ktorá sa venuje výrobe zdravej stravy, ide o Norbi update, ktorá vyrába mnohé dobroty bez pridaného cukru. Namiesto neho používa moju milovanú stéviu a aj ceny majú celkom dobré. Ja som bola v ich obchode na Mostnej v Nitre a kúpila si toto:
Je to nízkosacharidový croissant bez pridaného cukru a marhuľový džem sladený stéviou a xylitolom. Zároveň to boli aj moje dnešné raňajky. :)

No a aby som spravila PR aj mojim kuchárskym schopnostiam, tu je obrázok môjho dnešného obedu:
Sú to kuracie prsia na šampiňónoch dochutené provensálskymi bylinkami s ryžou. A jedla som k tomu ešte aj doma robenú čalamádu. Najväčšia dobrota! :)

No a bola som, samozrejme, aj dneska cvičiť - ruky + chrbát + brucho.

A ešte jedna veselá príhoda z dneska - asi pred desiatimi minútami som počula ohňostroj, rýchlo som sa bežala pozrieť na balkón a čo sa mi nestalo...? Osral ma holub! Rovno na tvár! :D Dosť nechutné, ale mám vo zvyku smiať sa na vlastnom (ne)šťastí. Takže to beriem s humorom... :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat