pondělí 19. října 2015

Prší, prší, len sa leje...

... a veru celý deň! Milujem jeseň, ani troška dažďa mi nevadí, ale toto je už moc. Takto vyzerala večer chodba na našom intráku:
No poďme však na MENU:
RAŇAJKY - jablko + nízkotučný jogurt + ovsené vločky (dochutené a osladené škoricou a stéviou)
DESIATA - konala sa síce o 12:30, ale bolo to druhé jedlo dňa - proteínová tyčinka
OBED - poriadne neskorý (o 15:00 som ho jedla) - kuracie soté s ryžou (len 2 kopčeky som zjedla) + trocha zeleniny, no a dostali sme k tomu v jedálni aj Horalky, ktoré mi zjedla spolubývajúca (touto cestou jej ďakujem, aspoň ma nedráždili :D):
OLOVRANT - káva
VEČERA - najúžasnejší syr, lebo má veeeľa proteínov a pomerne mááálo kalórií - olomoucké syrečky s uhorkou:
No a bola som, samozrejme, aj cvičiť - ruky + chrbát a nakoniec kardio. Ale akosi som nevládala. 8. deň za sebou cvičím, zvedavá som, kedy moje telo poriadne zaprotestuje a povie, že stačilo. Týrať ho mienim však aj zajtra - chcem ísť plávať, ale na to sa teším. :)
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat