čtvrtek 15. října 2015

A opäť trocha negatívnej nálady

Zanedbávam, zanedbávam, zanedbávam... Aj teraz sem vlastne píšem len z nudy. Nieže by som nemala čo robiť, ale jednak je už veľa hodín na to, aby som robila dačo seriózne a jednak sa mi nechce. Lenivosť je fakt hnusná vlastnosť. 

Ale lenivá nie som čo sa tréningov a cvičenia týka. Zhrňme si rýchlo dnešný týždeň:
pondelok - fitko (chrbát + ruky + brucho)
utorok - fitko (nohy + zadok + brucho)
streda - plávanie
štvrtok - fitko (chrbát + ruky + brucho)
Takže zatiaľ ide všetko podľa plánov... 

Aj jedenie zvládam vcelku dobre. Samozrejme v mysli prijímam milióny kalórií, lebo neustále myslím na jedlo, ale ako raz môj známy povedal: "Nebuď otrokom jedla!" Snažím sa ním nebyť. Ale aj keď snaha je krásna vec, nestačí!
Nebudem sa rozpisovať, čo som pojedla, všetko bolo kóšer, možno až príliš (včera som jedla naposledy o 15:15, lebo som si akosi zle vypočítala čas a neskoro večer som už nič jesť nechcela)...

Opäť zostávam v Nitre na víkend, aby som doma nepodľahla. Ale... aký zmysel to celé vlastne má? Aký zmysel má napr. to, že rok nejem čokoládu? Absolútne žiadny. Dokazujem len sama sebe, že to vydržím, ale žeby to malo dáku hlbšiu myšlienku... o tom sa hovoriť nedá. 

Záver je len taký, že som divná a neviem, prečo to všetko robím...

Žádné komentáře:

Okomentovat