sobota 31. října 2015

Sobota bez cheat dayu?! To sa mi nezdá...

Presne tak... Zatiaľ je všetko v najlepšom poriadku. Avšak deň je ešte dlhý...

Ale mám za sebou celkom pekný deň. Doobeda som bola v práci a poobede sme boli na hroboch na Lackove. To je taká mini dedinka neďaleko Veľkého Krtíša a je tam takto nádherne:
Škoda, že ten obrázok nie je väčší :/

MENU:
RAŇAJKY - praženica z 2 vajec so strúhaným syrom, 2 Knäckebroty a paradajky
DESIATA - káva
OBED - špaldové cestoviny s kapustou
VEČERA - proteínové palacinky a kým som ich robila dala som si pár plátkov syra a kuracej šunky
Joj ale deň je ešte fakt dlhý, tak som zvedavá, ako to dopadne :/

Inak!!! Som taká šťastná zo svojho postupu v cvičení. Včera, ako som bola vo fitku (cvičila som ruky, chrbát a brucho). som si všimla na ramenách také peknučké svaly. Mám radosť!

Len tak ďalej, Milka! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat