sobota 3. října 2015

Samota nie je zlá

Veru nie. Som asi divná, ale som rada sama. Dneska som si spomenula na jedného chalana, ktorý chodil na gympel vtedy, keď ja a vždy sedával sám na obede. Vždy mi ho bolo ľúto. Ale možná mu bolo dobre. Ako som teraz na výške, väčšinou chodím na obed sama a väčšinou aj inokedy jem sama. So spolubývajúcou zvykneme naraz večerať, to je taký náš milý zvyk, ale vôbec mi nevadí jesť samej. Ani byť samej. Mám na všetko čas, nikomu sa nemusím prispôsobovať a má to ďalších x výhod... :) Aj cvičiť chodím najradšej sama. Tiež z rovnakých dôvodov. :)

Dneska som doobeda bola vo fitku - ruky, chrbát, brucho. A samozrejme po tréningu 20-minútové kardio :). Dobre bolo.

MENU:
RAŇAJKY - praženica z 2 vajec + 2 Knäckebroty + uhorky (na praženicu som dostala chuť preto, že včera ako som čítala Námestie svätej Alžbety jedna bohatá panička nakŕmila praženicou chudobného Igora, a tak ho zviedla :D )
DESIATA - proteínový nápoj (po tréningu)
OBED - troška neskôr sa podaril, ale nevadí - kuracie prsia + brokolica + mrkva + ryža (vyzerá to byť mega veľká porcia, ale mega veľa je tam len zeleniny)
OLOVRANT - káva
VEČERA - tofu syr + paprika

Tak a to je na dnes všetko. Idem opäť čítať. :)
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat