úterý 27. října 2015

I need carbs!

Dnešok bol celkom fajn. Aj tréning aj jedlo zvládam (prítomný čas, lebo večeru som ešte nejedla). Dneska som cvičila ruky, chrbát a brucho a na kardiu som si dala HIIT na bežiacom páse. A tých 20 minút ubehlo oveľa rýchlejšie ako sa "trotikať" na páse osmičkou...

MENU:
RAŇAJKY - jablko + jogurt + ovsené vločky

DESIATA - banán (pred tréningom som potrebovala trocha energie)

OBED - encián na grile s anglickou zeleninou 
Bolo to mňam mňam, lenže tam nebola príloha, takže som veeeľmi hladná. 

VEČERA - cestovinový šalát (ktorý som ešte nejedla, lebo som čakala na spolubývajúcu, kým dotelefonuje s frajerom :D) A viem, že by som nemala sacharidy na večer... lenže na obed mi chýbali a ja ich jednoducho musím doplniť (preto ten nadpis dnešného príspevku).
Zajtra nemám školu, takže plánujem deň prežiť pekne športovo, ale žiaľ aj študijne, keďže vo štvrtok mám štylistiku. :(
pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat