pondělí 30. listopadu 2015

Dobrý pocit :)

Dneska som po dlhom čase odchádzala z fitka s neskutočne dobrý pocitom. Poriadne som si zamakala a lepší pocit asi ani nepoznám. Hlavne je dlhotrváci... Keď si dám dačo sladké.. áno, chutí mi to, to je jasné, ale chuť je len dočasná, zato ten neskutočný pocit samej zo seba pretrváva ešte od rána a chvíľku ho ešte isto cítiť budem. :)
Inak cvičila som ruky, chrbát a brucho, aby bolo jasné a samozrejme kardio - konečne 20-minútové, lebo mi nikto neliezol na nervy vo fitku!

Jedenie som zvládla tiež v pohode...
MENU:
RAŇAJKY: praženica s brokolicou + paradajky + 2 Knäckebroty
OBED: hovädzina + ryža + hróóózne málo zeleniny (to v jedálni nás takto zdravo chovajú)
OLOVRANT: jogurt + pár plátkov sušeného manga
VEČERA: cestoviny s cesnakovým pestom (ale bolo ich len okolo 20g - to som dostala v rodine, kam chodím strážiť dieťa, inak by som, samozrejme, toľko sacharidov večer nezjedla, ale bolo to okolo 17:00, takže to nebol až taký hriech)

A teraz popíjam ovocný čajík s medom, nech nie som hladná, kým pôjdem spať. :)

Takže úspešný deň za mnou. Zajtra ma čaká plávanie. :) Už sa teším a na tréning sa má tešiť! Tak to má byť!

pápá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat