pátek 25. prosince 2015

Finally it's over

Celý celučičký rok som sa neskutočne tešila na Vianoce... na tej pokoj, oddych, relax a kopu kopu jedla... Dočkala som sa. Už je vlastne aj po (lebo ja za pravé Vianoce rátam len 24. decembra), a vôbec nie som spokojná. Nieže by som nebola dostala, čo som chcela (po ničom špeciálnom som ani netúžila), ale som sklamaná sama zo seba... Z toho, koľko som toho bola schopná do seba natlačiť. A teraz ma čakajú ťažké časy zhadzovania všetkého, čo som za ten týždeň nabrala. Váhu som vysťahovala zo svojej izby, lebo sa neodvážim na ňu stúpiť, ale vymyslela som si, že sa v  nasledujúcom mesiaci vzdám silového tréningu a budem si dávať poriadne do tela, čo sa týka kardia. 
Spokojná nie som ani preto, že som sa celý ten čas, ako mám prázdniny, učila. Nebol ani jeden deň, keď som čisto len oddychovala. Buď som sa učila, alebo som bola v práci, alebo aj aj... No hard core ako fakt... 
Tak isto sa mám naprd čo sa týka aj psychickej stránky. Neskutočne sa bojím skúšok, učím sa, učím, ale vôbec ma to neupokojuje. Ba čo viac. Uvedomujem si, že nič neviem. :( 

No ale dosť negativity, veď sú sviatky pokoja... Ale prd! Sviatky prežierania a stresovania! Ale ako správny kresťan musím spomenúť aj tú kresťanskú, pravú podstatu Vianoc, na ktorú sa zabúda... Ďakujem ti teda milý Ježiško, že si voľakedy prišiel na tento svet. :) 
No a ešte zopár fotiek tých vinníkov, kvôli ktorým mám najväčšie výčitky svedomia:


 Všimli ste si tú servítku pri kapustnici v tvare stromčeka? Tak tú som vyrábala ja. :) Áno, viem... som hrozne šikovná. A tie perníkové balíčky boli súčasťou darčeka pre rodiny. 

Nuž a ja som medzi iným dostala aj toto:

kvalitná kozmetika ma vždy poteší, :) A tiež nový matrac na posteľ, snáď ma bude menej bolieť chrbát...

No a aby ste si nemysleli, že som sa zase úplne prežrala k 100 kilám, tu je moja dnešná forma (ako vravia pravé fitnessky :D ) :
Nuž a na záver prajem krááásne a pokojná prežitie Vianoc a nežerte už! Sľubujem, že ani ja už nebudem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat