sobota 21. listopadu 2015

Jesenné blues

Donedávna vychádzal na Slovensku jeden skvelý časopis, volal sa Zázračný svet. Netuším, prečo ho prestali vydávať. Pointou je, že v ňom raz bol skvelý článok s názvom Jesenné blues. Bol o tom, ako majú ľudia tendenciu byť smutnejší, deprimovanejší a majú zlú náladu počas zamračených, studených jesenných a zimných dní. (rozmýšľam o tom, či sa ten článok náhodou nevolal Zimné blues... ale to je jedno...). Čiže je vedecky dokázané (ten časopis bol populárno-náučného štýlu), že ľudia sú fakt smutnejší na jeseň a naopak v lete prekvitajú šťastím. Možno takéto niečo postihlo aj mňa tento týždeň. Do nedele bolo krásne počasie, slnko svietilo, ja som bola tiež relatívne v dobrej nálade, od pondelka to však išlo dolu vodou s počasím, takisto s mojou náladou. Niečo na tom bude.

No ale mám sa stále naprd, čo sa toho týka. Stále som sa nedostala z krízy a pomaly, ale iste začínam neznášať samú seba (mám pocit, že aj v predošlom príspevku som napísala presne toto isté, som hrozne neoriginálna...). Normálne cítim, ako si leziem na nervy a ako som neustále nervózna. Večne klepem nohou, prstami atď. A pritom som už dva týždne nemala štylistiku... Zrejme na vine nebude celkom škola. Veď ja viem veľmi presne pomenovať, čo mi je. 

Už aj mama si na mne všíma, aká som depresívna, koniec koncov, ani sa to nesnažím skrývať, takých hereckých výkonom fakt nie som už schopná (a pritom v škole si o mne všetci myslia, aká som sebavedomá... nejakého Oscara by som si fakt zaslúžila!), a teda vymyslela, nech idem k psychológovi. Hovno makové! Povedal by mi, že mám byť sebavedomá, lebo som múdra a pekná a bla bla bla. Ja veľmi dobre viem, čo mi je, akurát si nedokážem pomôcť. 
Túto fotku zdieľala stránka Nákupné maniačky na Facebooku. Fakt pekná myšlienka, akurát jej akosi nedokážem uveriť. Je to tak strašne otrepané... Každá žena je pekná... áno, hovorím to veľmi často aj ja svojím kamoškám, ktoré sa podceňujú. Ale viem, aká neúprimná som, keď to vravím. Preto neverím ani ja tomuto, keď to povie niekto mne. 

Inak... budem mať meniny v utorok, takže dneska som mala samozrejme cheat day. Ako vždy, keď som doma. Ale tento týždeň je maximálne v riti, takže je jedno, ako ho ukončím...

takúto milenú kytičku som dostala od rodičov :)

a takúto tortu mi zimprovizovala mama :)

Toť vše na dnes. 
pápá 

Žádné komentáře:

Okomentovat