sobota 28. listopadu 2015

Hello

Hello... Celý deň mi hrá v hlave tá pesnička od Adele. Už mi to lezie na nervy, aj keď je fakt super!

No ale... dneska som po dlhom čase opäť dostala potrebu naťukať www.blogger.com, kliknúť na My fit diary (lebo mám aj druhý blog - www.neilgaiman-svk.blogspot.sk - je to môj bakalársky blog, keby to náhodou niekoho zaujímalo) a napísať príspevok. 

V posledných dňoch diétu zvládam dobre, aj cvičím. Žeby bola kríza zažehnaná? Obávam sa, že koncom týždňa opäť príde, keď ja prídem domov. Ale nepredbiehajme udalosti.

MENU:
RAŇAJKY - fit banánové lievance s medom/ stéviou sladeným jahodovým lekvárom (neskutočná bomba toto jedlo!)
OBED - encián so zemiakmi a kečupom

OLOVRANT - proťák (po plávaní som si ho dopriala, aby som zahnala chuť na sladké, aj keď raňajky boli dosť sacharidové)
VEČERA - 4 plátky morčacej šunky, cottage cheese a paradajky

Teraz len tak ležím v posteli a začítala som sa do jednej z kníh, ktoré som napísala, a nikdy nevydala. Keby toto niekedy čítal nejaký vydavateľ, milý vydavateľ, vydaj ju prosím, je fakt super! Dneska sa dosť propagujem, ale tak tu je ešte link aj na stránku mojej literárnej tvorby: http://www.cica-mica.estranky.cz/. (nedajte sa pomýliť tým zbytočne erotickým názvom) 

pápá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat