neděle 3. ledna 2016

Birthday girl

A už mám 21. Oficiálne by som mohla piť aj v USA... ale keďže nepijem, je mi to prd platné... :D
Príspevok dnes píšem hlavne preto, aby som pochválila svoju mamu, ktorá mi (síce podľa mojich inštrukcií) spravila zdravú tortu - čučoriedkový cheese cake:

Spodok je z pomletých vlašských orechov, mandlí, kokosového oleja a je to trocha osladené stéviou. Krém je z gréckeho jogurtu a odtučneného tvarohu, opäť osladené stéviou a v mojej mysli tam pasovala aj rumová aróma (a aj v skutočnosti pasovala) :D. No a na vrchu sú čučoriedky so želatínou (ktorá je mimochodom dobrá na kosti).

Tak a dá sa to spraviť aj zdravo. :) Namiesto keksíkového spodku sa dá dať orechový, namiesto masla sa dá dať kokosový olej atď. Všetko má svoju zdravú alternatívu, len sa treba vedieť vynájsť. :) 

BTW, jeden z prvých príspevkov na mojom blogu bol o torte, ktorú som ja robila v lete mame (tá bola z keksíkového spodku a bol tam trstinový cukor) - odvtedy som sa naučila hľadať zdravšie alternatívy. Treba len chcieť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat