čtvrtek 31. prosince 2015

V minulom živote som asi bola medveď

Fakt mám ten pocit! Že prečo? Lebo milujem med! Na obed som mala kuracie prsia v medovo-horčicovej omáčke a keď mám chuť na niečo sladké, dám si lyžicu (2,3...) medu. Je to menší hriech ako zjesť Horalku či Milu... Je to výtvor prírody a tá nám predsa zle nechce.

Ako som včera sľúbila, pridávam sem obrázok mojich nízkosacharidových silvestrovských dobrôtok:

A mám na vás rovno aj otázku. Čo myslíte, ktorá polka jedla a pitia je moja? Pravá či ľavá? Tí, čo ste tipovali na ľavú, sklamem vás. Nemáte pravdu. Chlebíčky a šampusss majú rodičia a zvyšok je môj! Že čo to všetko vlastne je? Takže si to pekne rozanalyzujme. 
Vpredu ten obdĺžnik je paleo kokosový chlieb. Ako vieme, kokos obsahuje množstvo tuku, ale zdravého, takže je to OK. A kedy sa majú prijímať tuky? Večer, 
Tie guľaté mini bochníčky je kokosovo-karfiolovo večerné pečivo, avšak bez múky, ani len ovsené vločky tam nejdú. Je tam minimum sacharidov. 
No a to, čo zrejme nevyzerá na prvý pohľad moc lákavo (moja suseda povedala, že to vyzerá hnusne) je dip z červenej šošovice a vlašských orechov. Šošovica síce má trocha viac sacharidov, ale na 100g je to cca 60g sacharidov, no z toho len 3g cukru. 
No a pijem, samozrejme, len vodu :) . Práve som si spomenula, že som sa vám ešte ani nezdôverila s tým, že som sa rozhodla prestať piť alkohol. Obsahuje neskutočne veľa prázdnych kalórií, zabíja mozgové bunky, osprosťuje... Mohla by som pokračovať vo vymenovávaní jeho nepriaznivých účinkov. A hlavne je to proti životnému štýlu, ktorý sa snažím viesť. Takže žiadny alkohol! 

Takto teda trávim posledný deň v roku ja... Tak trochu aj depresívne... Áno, áno... môže za to blížiace sa skúškové. Brucho a žalúdok ma bolí denno-denne od stresu (aj teraz) a som celé dni apatická a bez nálady.

Ale posledný tohtoročný príspevok chcem ukončiť pozitívne. Medzi highlighty tohto roka patrí určite to, že som vo februári začala chodiť do fitka, stravovať sa ešte zdravšie a ešte viac schudla. A neprestávam! 
Prajem všetkým šťastný, úspešný Nový rok, aby sa vám vydaril tak, ako si predstavujete, hlavne nezabudnite pre to spraviť maximum a nedajte sa odradiť neúspechom. :) 

pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat