středa 20. ledna 2016

New lifestyle

Donedávna bolo pre mňa nepredstaviteľné chodiť cvičiť večer. Nahovárala som si, že ráno mám viacej energie, naštartuje ma to a dokonca som si myslela, že mi to energiu dodá (ono sa to totiž píše na tom množstve fitness stránok, ktoré píšu ľudia, ktorí vedia o fitness asi toľko ako ja o genetike zajacov)...
Takže cez skúškové obdobie som začala chodiť cvičiť po šiestej večer (lebo som sa dovtedy učila). A viete čo? Je so super! Som síce unavená po celom dni, ale vybijem zvyšok energie, lebo viem, že potom ju už na nič nebudem potrebovať, takže fakt nemám problém sa úplne rozbiť.
Trocha ma však trápi, že ráno pracuje metabolizmus rýchlejšie a spaľuje lepšie. Ale všetko má svoje pre a proti.
Ďalšie pre je napr., že v čase, keď som vo fitku mávam väčšinou chuť na niečo zlé, ale keďže som vo fitku, nemôžem si to zlé dať, takže napokon odolám.

No ale dneska som sa pekne obabrala. Som ešte furt na intráku v NR a objednala som si na obed lasagne. My ich doma robievame s kuracím mäsom a ja krava som si myslela, že aj tu tak budú. No prd! Bravčové tam bolo! Nuž ale objednané to bolo, tak som to zjedla. :( Výčitky budem mať asi ešte aj o pol roka. 

A hrozne sa bojím aj budúceho týždňa. Idem na lyžovačku a pri takýchto príležitostiach vždy zhreším. :( Ale fakt sa pokúsim odolať a byť silná! (joj, či gýčovo to znie!) 

Aby som neodišla len tak bez dákej fotky, tak pridávam svoje kulinárske umenie z víkendu:


Prvé sú kuracie prsia s gyros korením a mrkva. Ryžu viete identifikovať...
A druhé sú medovo-horčicové kuracie prsia. Mňam-mňam boli obe. 

Tak ja sa na dnes lúčim. :)
pápá a nežerte sprostosti! 

Žádné komentáře:

Okomentovat