úterý 17. května 2016

Pokus s IIFYM

Čauteee, dnes som mala chuť tak pekne si nastajlovať jedlo na večeru a vyzerá dobre aj na fotke. Tak si hovorím, hodím to aj na blog:

Okrem toho som si dneska dala hodinku matematiky. Počuli ste už o IIFYM - flexibilnom stravovaní? Včera, keď som nevedela spať, začala som si rátať presné hodnoty makroživín, ktoré potrebujem prijať. Tak teraz sa teda pokúšam o tento druh diéty. Keby som nepísala tento príspevok práve na mobile, pridala by som ak odkaz na stránku, kde som čítala ten článok, ale keby to niekoho zaujímalo, dá sa určite nájsť. Skúste napísať do googla len gymbeam.sk (tam bol článok) a "flexibilné stravovanie".
Tak snáď bude táto diéta efektívna. :-)
No a ešte na margo mojej dnešnej večere: je zložená hlavne z bielkovín, ktorých by som mimochodom mala prijať denne 136 gramov. Sacharidov moja večera dnes veľa nemala. Že prečo má mať večera málo sacharidov? Lebo oni sú hlavným zdrojom energie a na noc už toľko energie telu netreba ako na celý deň. Preto môžu byť raňajky a obed bohatšie na sacharidy. :-) ale zrejme nehovorím nič nové. :-)
To bude na dnes všetko.
Pápá

Žádné komentáře:

Okomentovat