neděle 28. února 2016

Opäť robím reklamu Norbi Update

Ďalší úspešný deň za mnou... čo sa týka diéty. A vlastne aj celkovo bol fajn. Aj do školy som si robila veci, nedá mi nepochváliť sa, mám 40 strán bakalárky (aj s obrázkami, bez nich nejakých 37, čo je stále dobre a ešte nemám úvod a záver). 

Aj cvičiť som bola a poriadne som sa rozbila, tak ako to mám rada. Cvičila som ruky + chrbát + brucho :) A potom 20 minút kardia na páse. Zo špongie, ktorá sa celú noc močila v bazéne, by ste menej vyžmýkali menej vody ako zo mňa! :) Ale to je len a len dobre.

MENU:
RAŇAJKY - Croissant + džem (Norbi Update - čiže bez cukru samozrejme)
DESIATA - proteínový nápoj
OBED - kuracie prsia s cukinou + ryža
OLOVRANT - 2 mandarínky (áno, viem... ovocie poobede, ale počula som názory, že 3 hodiny pred spanim sa nemá a ja som ich jedla o piatej a je 21:00 a ja som stále čulá)
VEČERA - cottage cheese + paradajky (ktoré má nafukujú :/ ) 

pápá a nežerte hovadiny!

Žádné komentáře:

Okomentovat