středa 30. prosince 2015

Áno, áno... prosím si komplimenty...

Kto by ich nemal rád? Reč je o komplimentoch... Tak dobre sa počúvajú. Raz som tu už písala o tom, že sa mi viacej páči kompliment od ženy, ale rovnako dobre padne aj od muža... Dneska mi jeden starý známy vo fitku povedal, že som pekne schudla. Asi ma to nikdy neprestane baviť počúvať... :D

Ale musím sa priznať, že v poslednom príspevku som trocha klamala. Teda, dosť veľmi som klamala. Jedla som ešte sladkosti. Koláče nie, ale salónky (nečokoládové) a želé kolekcie. Shame on me! :(

Ale!!! Teraz už 3. deň jem krásne zdravo a bola som aj cvičiť (to už aj v pondelok a odvtedy mám takú neskutočnú svalovku na nohách, že ledva chodím :D Ale tak mi treba! To mám zato, že som týždeň necvičila a len sa prežierala. Karma is a bitch!) 

Dneska som teda bola vo fitku - cvičila som ruky + chrbát + brucho + 25 minút kardia. 

MENU:
RAŇAJKY: jablko + ovsené vločky + jogurt
DESIATA: káva + čaj z gingo biloby - snáď mi pomôže pri učení... inak dneska to vyzeralo asi takto:
OBED: kuracie prsia s feniklom + batáty (neskutočná chuť!!!)
(tak trochu prihorel ten fenikel, ale chutil akoby bol skaramelizovaný a mne veru sladká chuť nikdy nevadí! :D )
Poobede som mala ďalšiu kávu a po tréningu proťák => čiže to bol OLOVRANT povedzme.
VEČERA: Olomoucké syrečky (podľa mňa top syr - super veľa bielkovín a super málo tuku a sacharidov) + morčacia šunka + paradajky

Takže s dnešným dňom som relatívne spokojná, aj keď učiť by sa mi nezaškodilo aj viac... Ale ešte stále čítam Agáty (ach Ballek, Ballek...) 

Zajtra je Silvester a keďže sa držím hesla ako na Nový rok, tak po celý rok, neplánujem si dať žiadny cheat day (ako by si podaktorí o mne mysleli), ale si chcem spraviť zdravé nízkosacharidové pochúťky vhodné aj na večer. Zajtra pridám fotku (ak budem mať čas). Keby to nevyšlo, želám všetkým šťastný a úspešný Nový rok! :) Have a nice year! 

Žádné komentáře:

Okomentovat